Аналіз перевірки робочих зошитів показав, що існує певна система письмових робіт (домашніх та класних). Зміст робіт, їх складність відповідають вимогам навчальних програм. Обсяг і характер домашніх завдань за рівнем складності відповідає змісту вивченого матеріалу в класі. В зошитах учнів прослідковується диференціація як класних, так і домашніх завдань, записуються види роботи, тема уроку, є письмові зауваження учням «Охайніше!», «Будь уважним!», «Пиши охайно!». Приділяється певна увага зовнішньому вигляду зошитів, дотриманню норм єдиного орфографічного режиму. Всі зошити правильно підписані, обгорнуті. Оцінки за ведення зошитів вчителі виставляють як в зошитах, так і в журналах. Виставляючи оцінку за ведення зошита , вони враховують такі критерії: наявність класних та домашніх робіт, грамотність(якість виконання робіт),охайність, уміння правильно оформляти роботи( дотримання вимог орфографічного режиму). Вчителі звертають увагу на систематичність виконання домашніх завдань.
Але в зошитах учнів допускаються певні порушення вимог до ведення зошитів з математики.
Під час проходження практики мною були перевірені 32 зошитів з математики та української мови.
Під час перевірки зошитів виявилися такі результати:
· 23 учнів мають високий рівень;
· 4 учнів мають середній рівень;
· 5 учнів мають достатній рівень.
Усі діти стараються писати в зошитах старанно, каліграфічно, акуратно.
Немає коментарів:
Дописати коментар