Звіт про дослідження пізнавальних інтересів учнів,
вивчення мотивів учіння молодших школярів.
У процесі проходження практики у школі № 30 м. Вінниці, у 3-Д класі я провела анкетування щодо вивчення пізнавальних мотивів учіння молодших школярів. За результатами анкетування можна побачити, що учні 3-Д класу найбільший інтерес мають до читання книг та відвідуванню гуртків.
У процесі проходження практики у школі № 30 м. Вінниці, у 3-Д класі я провела анкетування щодо вивчення пізнавальних мотивів учіння молодших школярів. За результатами анкетування можна побачити, що учні 3-Д класу найбільший інтерес мають до читання книг та відвідуванню гуртків.
Завдання
№ 2
У другому завданні ми дізнаємося за ради чого учні навчаються у школі.
Отже,підрахувавши ми дізналися, що учні 3-Д класу навчаються задля отримання
знання, щоб навчитися і вчитися - це становить майже 71%, інші 29%- навчаються тому,що
хочуть бути розумними.
Висновок:таким чином, учні 3-Д класу мають
великий потенціал до отримання знань, адже зацікавлені в цьому. Їхній інтерес у
пізнанні навчального матеріалу,адже це сприяє вивченню та удосконалення їхній
знань, умінь та навичок. Більша кількість учнів зосередженні на навчанні, а це
дає можливість результативно працювати усьому класу.
Оформлення
навчального кабінету
Над вхідними дверями
кабінету розміщена табличка з назвою класу та прізвищем його класовода у першу
та другу зміну. У кабінеті на стіні навпроти вікон розміщений стенд «Щедра
осінь» та біля вікон квіткові композиції.
Немає коментарів:
Дописати коментар